Kategorie

Informace

Zpracování objednávek a časté dotazy

Co se bude dít, až odešlu objednávku?

Objednávky zpracováváme ve všední dny od 8:00 do 18:00.

V den obdržení vaší objednávky nejprve zkontrolujeme, jestli všechno zboží, které požadujete, máme skladem v potřebném množství.

Pokud je vše v pořádku, zboží tentýž den zabalíme a odešleme. To je v případě, že si vyberete platbu dobírkou.

Pokud si vyberete platbu na bankovní účet předem, zboží taktéž nejdříve zkontrolujeme, a následně vám pošleme údaje k platbě.

Platební údaje vám nepřijdou okamžitě po odeslání vaší objednávky proto, abychom předešli eventuálnímu vracení peněz na váš účet v případě, že všechno zboží není skladem v požadovaném množství.

V případě zjištění, že některého zboží není dostatek, se budeme snažit Vás neprodleně kontaktovat telefonicky. Pokud se nám to během daného pracovního dne nepodaří, budeme vás informovat e-mailem. Po dohodě s Vámi pak bude objednávka standardně vyřízena. V pracovní den, kdy na náš účet přijde vaše platba, balíček zabalíme a předáme dopravci.

 Kdy dostanu svoje zboží?

V den zabalení zboží předáváme balíček dopravci a ten jej pak doručuje k vám. Zpravidla to bývá do druhého dne. V případě, že budete chtít vědět, kde se vaše zásilka nachází, volejte číslo 776 304 390. Děkujeme :-)

Platební údaje mi v daný pracovní den nepřišly a nikdo mne nekontaktoval telefonicky ani e-mailem.

Pokud nastane tato situace, zkontrolujte si prosím složku nevyžádané pošty – spam ve Vaší e-mailové schránce. Je možné, že se údaje zatoulaly tam. Pokud ani tam nebudou, dejte nám prosím vědět a my vám platební podmínky zašleme jiným způsobem.